un nou cicle de ball al Mercat de les Flors
Aquesta temporada el Mercat posa en marxa, amb la complicitat de Jorge Rodríguez (sala Bikini) i Pablo Larraguíbel (director del programa “Músiques urbanes” d’ICAT FM) un cicle en què personatges de diferents àmbits culturals ens proposaran 10 cançons per ballar al foyer del Mercat. Jorge i Pablo, que per a aquestes sessions es fan dir Pareja de conveniencia, conduiran la festa que continuarà amb djs.
Els nostres convidats seran dels mons de la gastronomia, la música, la ràdio, la televisió, el cinema, la moda, les arts escèniques, les arts plàstiques: Toni Puntí (programa “Ànima”, del Canal 33), l’escultor Frederic Amat, l’il·lustrador Philip Stanton, els restauradors Ada Parellada i Xano Saguer, la directora de la sala Conservas Simona Levi, Albert Miralles (programa “Cabaret Elèctric” d’ICAT FM), Lluís Cabrera (director del Taller Músics), la directora de cinema Isabel Coixet, Juan Cruz i José Corbacho, el grup de música Las Migas, Joan Ollé (director del Palau de la Música), Albert Guijarro (director del festival Primavera Sound) i Ricard Robles (director del festival Sónar).
Amb aquesta activitat –gratuïta- el Mercat pretén donar espai per a la trobada social associada al ball i a la dansa, més enllà de l’escenari i programació artística.
Seran 12 sessions (la primera començarà amb Toni Puntí el proper 3 de novembre) i totes elles tindran lloc després de l’espectacle.
SESSIÓ 1: 3 de novembre del 2011
sessió 2: 10 de novembre del 2011
sessió 3: 17 de novembre del 2011
sessió 4: 24 de novembre del 2011
sessió 5: 1 de desembre del 2011
sessió 6: 9 de febrer del 2012
sessió 7: 16 de febrer del 2012
sessió 8: 23 de febrer del 2012
sessió 9: 1 de març del 2012
sessió 10: 22 de març del 2012
sessió 11: 29 de març del 2012
sessió 12: 28 d’abril del 2012
Segueix l'activitat a twitter
Amb els hashtags #10xballar i #piulaiballa